Всеканадський мандрівний табір для дружинників до Юкон

1290

Гартуйсь!

Цього року, СУМ святкує 70 ліття свого заснування в Канаді. Цей ювілей є доказом нашої безпереривної діяльности і величавої історії. Цього літа, кожен табір в Канаді відзначав в якийсь особливий спосіб цю знаменну дату разом з юнацтвом, яке таборувало – а дружинники вперше за довгі роки відбули всеканадський мандрівний табір.

Всеканадський мандрівний табір для дружинників відбувся в Юкон й Алясці від 1-го до 10-го серпня, і мав 24 учасників з осередків Міссісаґа, Етобіко та Калґарі. Всі ми, які вирушили в цю 10-денну поїздку, повернулися з незабутніми споминами пережитого і побаченого, з цієї до великої міри, ще не доторканої людськими руками природи.

Табір розпочався з Вайтгорс, де погода була чудовою – сонячно і дуже тепло! Тут всі учасники зустрілись і познайомились. Звідтам вирушили в дорогу до Аляски. По дорозі побачили найменшу пустелю в світі – Каркрос. Було дуже цікаво дивитися, як краєвид швидко змінився.

Перетинаючи кордон з Канади до США, коротко відпочинули у місті Скеґвей заки переплили кораблем до Гейнз. Температура відразу помітно змінилася, але всеодно було видно прекрасні високі гори. У Гейнз перебули дві ночі. Кожен день, ми бачили ведмедів. Одна з подруг нарахувала дев’ять ведмедів всього за два дні! Ми також їздили на байдарках і побачили багато білоголових орланів та багато інших птахів. Ми навіть бачили лососів, які вистрибували з води! Після цього ми поїхали до міста, де бачили як робили ‘totem poles’. Ох, які красиві, та й ще показують цікаву історію про тих, які там жили тисячі років тому. О полудні, частина групи пішла в мандрівку на гору Райлі, яка була неймовірно високою і взяла понад чотири годин ходи.

В цей час друга група залишилася в місті, де вони відвідали різні музеї. Один музей мав багато різних молотків по цілому будинку – там навіть був молоток з України! Наступного ранку, сталася небезнечна несподіванка: всі мусіли швидко спакувати всі свої речі і вирушити в дорогу, тому що ведмеді були дуже близько до наших шатер, і могло бути небезпечно  якщо ми залишилися б довше. Михась, Соня і наш провідник Лібор навіть бачили, як два ведмеді билися між собою! Після цього ми пішли “white water rafting”. Вода була дуже холодною, але ми всі хотіли щоб наші човні перевернулися, і щоб ми впали в воду. Нам це дуже сподобалось, і коли ми вже повернулися назад до наших машин, всі відразу заснули. На кінець дня ми відпружилися в ‘Takhini Hot Springs’ .

Наступного дня ми поїхали до Давсон Сіті. Там ми мали нагоду побачити як шукають золото в річках. Ми також випробували цей процес, і дехто з нас навіть знайшов малесенькі позолочені камінчики! Після цього ми поїхали до Дредж № 4 – найбільша дерев’яна споруда в Північній Америці на березі річки Бонанца, якою викопували і вимивали золото. Всередині було дуже багато всього цікавого щоб побачити. Останній день ми поїхали до Yukon Wildlife Preserve, де ми мали нагоду побачити багато крутих звірів, так як наприклад лосів, рись і карібу.

Ці десять днів пройшли як один день. Незабутні спомини здобуті під час цієі мандрівки, залишаться в нашій пам`яті на довгі роки. Всі ми потоваришували і стали близькими друзям напевно на ціле життя. Ми дякуємо Крайовій Управі та всім котрі спричинился до організування цього табору, і вже з нетерпінням чекаємо на наступний все-канадський табір для дружинників!

Лариса Стех – Осередок Міссісаґа

Дякуємо Катрусі Брехун за чудове відео!